onsdag den 21. november 2012

De fedste shops for kvinder

Kvinder elsker at shoppe og jeg vil derfor lave min personlige top 5 liste med shops for kvinder.

Webshops hvor de har en lang række fede produkter, til fornuftige priser og med fokus på tidens trend. Du kan finde min top 5 over shops nedenfor.


Top 5 shops for kvinder


1. Nelly.com

De fleste kvinder kender Nelly og ellers er det i hvert fald på tide, du åbner øjnene. De har alt fra festkjoler, til frækt undertøj og smarte sko.
Du finder ikke et bedre udvalg og kvaliteten af deres varer er i top. En af de shops, hvor jeg har købt det meste af mit tøj.

2. Miinto.com

Miinto er en side der samler en lang række af de fedeste modeforretninger i Danmark. De har et enormt udvalg af modetøj og der er noget for enhver smag.
Det største problem ved denne side, er at det er svært at stoppe igen, når man først surfer rundt.

3. Accessories.dk

Accessories.dk er ikke den store overraskelse på listen, omend shoppen er af nyere dato. De har et rigtig godt og varieret udvalg af accessories, som er deres spidskompetence. Samtidig er priserne rigtig lave.


4. Zalando.dk

Zalando er nok det bedste valg, hvis du leder efter damesko og det gælder alle former for sko til kvinder. Det er en udpræget skoshop og det betyder, at de har de nyeste og fedeste mærker.
Det er her jeg shopper mine sko.

5. Amazon

Ja, man kan ikke have en top 5 over fede shop, uden at nævne Amazon. Det er nok den førende shop online og du kan helt sikkert finde alt hvad hjertet begærer her.
Den klare ulempe er fragten som omkostning og i forhold til leveringstid. Det er derfor de "kun" kommer ind på en 5. plads.


Jeg håber du kan bruge listen når du skal shoppe næste gang. Har du selv foreslag og en mening om din top 5, så er du velkommen til at dele den i kommentarfeltet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar